pondělí 17. prosince 2012

Hej alla sexiga killar ;)

Här är en kvinna som vet vad hon vill och har bägge fötterna på jorden. Jag är gift. Söker nån att chatta, sms:a med till en början men om allt känns rätt så kan det leda till mer.......

Diskretion är ett måste! 

Är bara intresserad av nordiska män - sorry men det är mitt tycke och smak!!! Ser helst att du har en bild på dej här för att slippa ge kalla handen om du inte faller mej i smaken....och då menar jag inte bild på din kuk utan på dej - ditt ansikte!!!

Bilder och msn finns till den som lyckas fånga mitt intresse :) ;) är inte intresserad av att varken se dej eller visa upp mej i cam om du inte har lyckats charma mej till det.....

Känner att jag måste göra ett tillägg - jag är bbw så om du inte faller för stora kvinnor så kan du lämna den här sidan nu och nej jag bor inte i Agnesberg.... :P

Vi ses :)



Žádné komentáře:

Okomentovat